-
Инструктивно-методическое письмо Министерства образования Республики Беларусь «Об организации в 2025/2026 учебном году образовательного процесса при изучении учебных предметов и проведении факультативных занятий при реализации образовательных программ общего среднего образования» (общая часть)
-
Приложение 1 «Особенности организации образовательного процесса на I ступени общего среднего образования»
-
Приложение 15 «Особенности организации образовательного процесса при изучении учебного предмета „Изобразительное искусство“»
-
Приложение 16 «Особенности организации образовательного процесса при изучении учебного предмета „Музыка“»
-
Приложение 19 «Особенности организации образовательного процесса при изучении учебного предмета „Физическая культура и здоровье“»
-
Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2025/2026 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі» (агульная частка)
Дадатак 1 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі»
Дадатак 15 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Выяўленчае мастацтва“»
Дадатак 16 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Музыка“»
Дадатак 19 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Фізічная культура і здароўе“»
Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Матэматыка» для I–IV класаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання
Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Музыка» для I–IV класаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання
Стартовую диагностику можно проводить индивидуально с каждым учащимся или коллективно со всем классом (по усмотрению учителя). Для проведения коллективной диагностики можно использовать пакет диагностических материалов:
Стартавую дыягностыку можна праводзіць індывідуальна з кожным навучэнцам або калектыўна з усім класам (па меркаванні настаўніка). Для правядзення калектыўнай дыягностыкі можна выкарыстоўваць пакет дыягнастычных матэрыялаў:
Учебно-методическое обеспечение образовательного процесса в учреждениях общего среднего образования с русским языком обучения в 2025/2026 учебном году
Вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання ў 2025/2026 навучальным годзе
Учебно-методические комплексы факультативных занятий
Контрольно-измерительные материалы
Учебные программы образовательных кружков
Перечни пособий для учителей, дидактических сценариев, учебно-методических комплексов, статей и др. для I ступени общего среднего образования