-
- Дадатак 1 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі»
- Дадатак 15 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Выяўленчае мастацтва“»
- Дадатак 16 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Музыка“»
- Дадатак 19 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Фізічная культура і здароўе“»
-
Стартовую диагностику можно проводить индивидуально с каждым учащимся или коллективно со всем классом (по усмотрению учителя). Для проведения коллективной диагностики можно использовать пакет диагностических материалов:
-
Стартавую дыягностыку можна праводзіць індывідуальна з кожным навучэнцам або калектыўна з усім класам (па меркаванні настаўніка). Для правядзення калектыўнай дыягностыкі можна выкарыстоўваць пакет дыягнастычных матэрыялаў:
-
Учебно-методические комплексы факультативных занятий
-
Перечни пособий для учителей, дидактических сценариев, учебно-методических комплексов, статей и др. для I ступени общего среднего образования