- Форум
- Интерактивная сессия
- Основные концептуальные подходы к созданию личностно ориентированного учебника по географии
- Фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
- adu.by
-
Автор темы
- Не в сети
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
-
Меньше
Больше
- Сообщений: 12
- Спасибо получено: 0
6 года 2 мес. назад #9
от adu.by
adu.by создал тему: Фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Паважаны Аляксандр Фёдаравіч!
Вялікі дзякуй за выдатны артыкул! Зацікавілі падыходы да паляпшэння якасці падручніка, асабліва той пункт, дзе Вы гаворыце пра фарміраванне вопыту эмацыянальна-каштоўнасных адносін у вучняў.
Пытанне маё наступнае. Якія менавіта спосабы прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў падручніку па геаграфіі для 7 класа дазваляюць, з аднаго боку, захаваць лепшыя традыцыі, назапашаныя за доўгія гады, а з другога - забяспечыць фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Дзякуй!
Людміла Валер'еўна Шкель,
навуковы супрацоўнік лабараторыі матэматычнай і прыродазнаўчай адукацыі
Нацыянальнага інстытута адукацыі
Вялікі дзякуй за выдатны артыкул! Зацікавілі падыходы да паляпшэння якасці падручніка, асабліва той пункт, дзе Вы гаворыце пра фарміраванне вопыту эмацыянальна-каштоўнасных адносін у вучняў.
Пытанне маё наступнае. Якія менавіта спосабы прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў падручніку па геаграфіі для 7 класа дазваляюць, з аднаго боку, захаваць лепшыя традыцыі, назапашаныя за доўгія гады, а з другога - забяспечыць фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Дзякуй!
Людміла Валер'еўна Шкель,
навуковы супрацоўнік лабараторыі матэматычнай і прыродазнаўчай адукацыі
Нацыянальнага інстытута адукацыі
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
- adu.by
-
Автор темы
- Не в сети
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
-
Меньше
Больше
- Сообщений: 12
- Спасибо получено: 0
6 года 2 мес. назад #10
от adu.by
adu.by ответил в теме Фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Уважаемая Людмила Валерьевна, из всех способов представления учебного материала, на мой взгляд, как автора, наиболее важными есть два из них:
- структурирование материала блоками;
- подача материала через призму своей Родины (чтобы материал о материках и частях света сравнивался с материалом о своей родной стране).
- структурирование материала блоками;
- подача материала через призму своей Родины (чтобы материал о материках и частях света сравнивался с материалом о своей родной стране).
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.