«Зборнік нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» – перыядычнае выданне, якое даводзіць да ведама педагагічнай грамадскасці асноўныя нарматыўныя дакументы:

  • пастановы;
  • загады;
  • метадычныя рэкамендацыі;
  • змяненні і дапаўненні да нарматыўных дакументаў;
  • інструкцыйныя пісьмы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь;
  • агляд афіцыйных дакументаў іншых ведамстваў, неабходных установам сістэмы адукацыі.

 

У рубрыцы «Старонка рэдкалегіі» спецыялісты Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь адказваюць на пытанні чытачоў.

 

Выходзіць 2 разы ў месяц.

 

Распаўсюджваецца толькі па падпісцы.

 

Падпісныя індэксы:

  • для індывідуальных падпісчыкаў – 74915;
  • для арганізацый – 749152.

Падпісацца можна з любога месяца ва ўсіх аддзяленнях сувязі.

 

2018 ГОД

№ 21 

ПАСТАНОВЫ

 

  • Аб вучэбных планах спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі на 2018/2019 навучальны год (30 ліпеня 2018 г. № 81)
    • Вучэбны план цэнтра карэкцыйна­развіваючага навучання і рэабілітацыі для выхаванцаў з цяжкімі і (або) множнымі фізічнымі і (або) псіхічнымі парушэннямі на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі зроку на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі псіхічнага развіцця (цяжкасцямі ў навучанні) на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі функцый апорна­рухальнага апарату на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
  • Аб вучэбных планах спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі на 2018/2019 навучальны год (30 ліпеня 2018 г. № 80)
    • Вучэбны план цэнтра карэкцыйна­развіваючага навучання і рэабілітацыі для вучняў з цяжкімі і (або) множнымі фізічнымі і (або) псіхічнымі парушэннямі на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план другога аддзялення дапаможнай школы (дапаможнай школы-інтэрната) для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план першага аддзялення дапаможнай школы (дапаможнай школы-інтэрната) для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план другога аддзялення спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план першага аддзялення спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з парушэннямі зроку на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з парушэннямі псіхічнага развіцця (цяжкасцямі ў навучанні) на 2018/2019 навучальны год
    • Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы­інтэрната) для дзяцей з парушэннямі функцый апорна­рухальнага апарату на 2018/2019 навучальны год

 

 

ІНСТРУКЦЫЙНА-МЕТАДЫЧНЫЯ ПІСЬМЫ 

  • Об организации образовательного процесса в учреждениях общего среднего образования (классах), в которых обучение и воспитание осуществляются на языке национального меньшинства или изучается язык национального меньшинства 

 

№ 22 

ЗАГАДЫ 

  • Об экспериментальной и инновационной деятельности в 2018/2019 учебном году (26 июля 2018 г. № 615)

 

НІА