«Зборнік нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» – перыядычнае выданне, якое даводзіць да ведама педагагічнай грамадскасці асноўныя нарматыўныя дакументы:
- пастановы;
- загады;
- метадычныя рэкамендацыі;
- змяненні і дапаўненні да нарматыўных дакументаў;
- інструкцыйныя пісьмы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь;
- агляд афіцыйных дакументаў іншых ведамстваў, неабходных установам сістэмы адукацыі.
У рубрыцы «Старонка рэдкалегіі» спецыялісты Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь адказваюць на пытанні чытачоў.
Выходзіць 2 разы ў месяц.
Распаўсюджваецца толькі па падпісцы.
Падпісныя індэксы:
- для індывідуальных падпісчыкаў – 74915;
- для арганізацый – 749152.
Падпісацца можна з любога месяца ва ўсіх аддзяленнях сувязі.
2018 ГОД
№ 21
ПАСТАНОВЫ
- Аб вучэбных планах спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі на 2018/2019 навучальны год (30 ліпеня 2018 г. № 81)
- Вучэбны план цэнтра карэкцыйнаразвіваючага навучання і рэабілітацыі для выхаванцаў з цяжкімі і (або) множнымі фізічнымі і (або) псіхічнымі парушэннямі на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі зроку на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі псіхічнага развіцця (цяжкасцямі ў навучанні) на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з парушэннямі функцый апорнарухальнага апарату на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай дашкольнай установы для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
- Аб вучэбных планах спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі на 2018/2019 навучальны год (30 ліпеня 2018 г. № 80)
- Вучэбны план цэнтра карэкцыйнаразвіваючага навучання і рэабілітацыі для вучняў з цяжкімі і (або) множнымі фізічнымі і (або) псіхічнымі парушэннямі на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план другога аддзялення дапаможнай школы (дапаможнай школы-інтэрната) для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план першага аддзялення дапаможнай школы (дапаможнай школы-інтэрната) для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план другога аддзялення спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план першага аддзялення спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з парушэннем слыху на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з парушэннямі зроку на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з парушэннямі псіхічнага развіцця (цяжкасцямі ў навучанні) на 2018/2019 навучальны год
- Вучэбны план спецыяльнай агульнаадукацыйнай школы (спецыяльнай агульнаадукацыйнай школыінтэрната) для дзяцей з парушэннямі функцый апорнарухальнага апарату на 2018/2019 навучальны год
ІНСТРУКЦЫЙНА-МЕТАДЫЧНЫЯ ПІСЬМЫ
- Об организации образовательного процесса в учреждениях общего среднего образования (классах), в которых обучение и воспитание осуществляются на языке национального меньшинства или изучается язык национального меньшинства
№ 22
ЗАГАДЫ
- Об экспериментальной и инновационной деятельности в 2018/2019 учебном году (26 июля 2018 г. № 615)
НІА